Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna na czas nieokreślony.
Preferujemy podpisanie umowy z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą.

Miejsce wykonywania obowiązków: siedziba radcy prawnego oraz siedziba
Spółdzielni.


Ponadto, wymagamy stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego w ramach
świadczonej usługi celem bieżących konsultacji.
Koszty dojazdów do siedziby Spółdzielni oraz wszelkie narzędzia i materiały biurowe
niezbędne do realizacji usługi będą zawarte w ramach wynagrodzenia.

Do obowiązków radcy prawnego należeć będzie:

• świadczenie pomocy prawnej i doradztwa prawnego we wszystkich sprawach związanych z prowadzoną przez Spółdzielnię działalnością,
• udzielanie porad i konsultacji prawnych, w tym obsługa prawna Walnego Zgromadzenia oraz wsparcie prawne dla Zarządu,
• sporządzanie ocen i opinii prawnych,
• weryfikacja i opiniowanie projektów pism i uchwał w zakresie świadczonych usług,
• zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentacja spółdzielni w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami,
• zgłaszanie projektów i propozycji koniecznych zmian do statutu i regulaminów Spółdzielni, wymaganych przepisami prawa
(i jego zmianami) lub potrzebami Spółdzielni,
• ocena prawna w zakresie umów zawieranych przez spółdzielnię wraz z projektami zapisów chroniących interesy
oraz zapewniających bezpieczeństwo Spółdzielni.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe prawnicze,
• posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych),
• minimum 5 lat pracy związanej z obsługą prawną, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie obsługi spółdzielni mieszkaniowych,
• znajomość przepisów, w tym w szczególności: ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy prawo spółdzielcze, ustawy
o własności lokali, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu pracy,
• doświadczenie w zakresie uczestniczenia w postępowaniach sądowych i administracyjnych oraz przed innymi organami, sporządzania opinii prawnych oraz udzielania porad i konsultacji prawnych na bazie obowiązujących przepisów, przygotowywania i opiniowania projektów aktów prawnych, opiniowania projektów umów cywilnoprawnych,
• doświadczenie w obsłudze windykacji należności,
• komunikatywność, rzetelność, terminowość.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• opis dotychczasowej kariery zawodowej, zawierający potwierdzenie wymagań, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu,
• kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych,
• oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności,
klauzula informacyjna dla kandydatów w procesie rekrutacji,
• dane kontaktowe, w tym nr telefonu, adres e-mail.

Sposób i termin składania zgłoszeń: Zgłoszenia wraz z wymaganymi dokumentami, prosimy przesyłać:
• na adres sekretariat@smmarysin.waw.pl (w tytule prosimy podać „oferta na obsługę prawną”),
• lub składać bezpośrednio w sekretariacie Spółdzielni w terminie do dnia 25.11.2021 r.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Marysin Wawerski” informuje, że skontaktuje się jedynie z wybranymi osobami.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Marysin Wawerski” zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert, uznania, że nabór nie dał wyniku, lub unieważnienia naboru bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych.

Link do ogłoszenia zamieszczonego na stronie Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie:

https://www.oirpwarszawa.pl/spoldzielnia-mieszkaniowa-marysin-wawerski-w-warszawie-poszukuje-radcy-prawnego/