Warszawa, dnia 14.09.2022 r.
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU WALNEGO ZGROMADZENIA
Na podstawie art. 83 ust. 6 Ustawy o spółdzielniach oraz na podstawie § 80 pkt 9 Statutu Spółdzielni, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Marysin Wawerski” z siedzibą w Warszawie zwołuje Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni, które odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 195 przy ul. Króla Maciusia 5 w Warszawie w dniu 8 października (sobota) br. o godz. 1000. Mandaty będą wydawane członkom Spółdzielni od godziny 930.
Porządek obrad
- Otwarcie obrad.
- Odczytanie listy pełnomocnictw.
- Wybór Przewodniczącego Zebrania, Sekretarza i Asesora.
- Odczytanie i przyjęcie porządku obrad.
- Wybór Komisji mandatowo-skrutacyjnej.
- Sprawozdanie Rady Nadzorczej za 2019 r., 2020 r. i 2021 r.
- Dyskusja dotycząca punktu 6.
- Podjęcie uchwał w sprawie: zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej
za 2019 r., 2020 r. i 2021 r. - Prezentacja kandydatów na członków Rady Nadzorczej. Wybory członków Rady Nadzorczej oraz podjęcie uchwały o wyborze członków Rady Nadzorczej.
- Informacja o przeprowadzonej lustracji z działalności Spółdzielni za okres od 01.01.2016 r. do 31.12.2018 r.
- Sprawozdanie Zarządu za 2019 r., 2020 r. i 2021 r.
- Sprawozdanie finansowe Spółdzielni za 2019 r., 2020 r. i 2021 r.
- Dyskusja dotycząca punktów 11-12.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2019 r., 2020 r. i 2021 r.,
b) przeznaczenia nadwyżki bilansowej,
c) przeznaczenia nadwyżki z tytułu gospodarki zasobami mieszkaniowymi z lat poprzednich,
d) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu za 2019 r., 2020 r. i 2021 r.,
e) udzielenia absolutorium dla członków Zarządu za 2019 r., 2020 r. i 2021 r. - Sprawy wniesione.
- Zamknięcie obrad.
Informacje
Zgodnie z art. 8³ ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i § 66 Statutu Spółdzielni, Zarząd informuje że:
- projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad zostaną wyłożone w siedzibie Spółdzielni na 21 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia
tj. od dnia 16.09.2022 r., - każdy członek Spółdzielni ma prawo do zapoznania się z ww. dokumentami,
- członkowie Spółdzielni mają prawo zgłaszać projekty uchwał i żądania umieszczenia oznaczonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia w terminie 15 dni przed dniem posiedzenia tj. do dnia 22.09.2022 r. (projekt uchwały musi być poparty przez co najmniej 10 członków), projekty uchwał zgłoszone przez członków zostaną wyłożone w siedzibie Spółdzielni na 14 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia
- członek Spółdzielni ma prawo zgłaszania poprawek do projektów uchwał, nie później niż na trzy dni przed posiedzeniem Walnego Zgromadzenia
tj. do dnia 04.10.2022 r., - członkowie Spółdzielni mogą zgłaszać kandydatów do Rady Nadzorczej w terminie do 15 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia
tj. do dnia 22.09.2022 r., na drukach zgłoszenia kandydata dostępnych w siedzibie Spółdzielni i na stronie internetowej Spółdzielni, - Walne Zgromadzenie podejmuje uchwały jedynie w konkretnych, oznaczonych sprawach, zgodnie z zatwierdzonym przez to Zgromadzenie porządkiem obrad.
Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości niezbędnego do otrzymania mandatu do głosowania.
Pobierz Zawiadomienie w formacie pdf