Warszawa, dnia 01.06.2023 r.
ZAWIADOMIENIE O ZWOŁANIU WALNEGO ZGROMADZENIA
Na podstawie art. 83 ust. 6 Ustawy o spółdzielniach oraz na podstawie § 80 pkt 9 Statutu Spółdzielni, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Marysin Wawerski” z siedzibą w Warszawie zwołuje Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni, które odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 195 przy ul. Króla Maciusia 5 w Warszawie w dniu 24 czerwca (sobota) 2023 r. o godz. 1000. Mandaty będą wydawane członkom Spółdzielni od godziny 930.
Porządek obrad
- Otwarcie obrad.
- Odczytanie listy pełnomocnictw.
- Wybór Przewodniczącego Zebrania, Sekretarza i Asesora.
- Odczytanie i przyjęcie porządku obrad.
- Wybór Komisji mandatowo-skrutacyjnej.
- Sprawozdanie Rady Nadzorczej za 2022 r.
- Dyskusja dotycząca punktu 6.
- Podjęcie uchwał w sprawie: zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za 2022 r.
- Informacja o przeprowadzonej lustracji z działalności Spółdzielni za okres od 01.01.2019 r. do 31.12.2021 r.
- Sprawozdanie finansowe Spółdzielni za 2022 r.
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni za rok 2022.
- Dyskusja dotycząca punktów 9-11.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2022 rok,
- przeznaczenia nadwyżki bilansowej za rok 2022,
- zatwierdzenia sprawozdania z działalności Spółdzielni za rok 2022,
- udzielenia absolutorium dla członków Zarządu za 2022 r.,
- w sprawie wyrażenia zgody na zbycie lokalu mieszkalnego,
- w sprawie zmiany uchwał nr 6/2022, 7/2022 i 8/2022 Walnego Zgromadzenia Spółdzielni Mieszkaniowej „Marysin Wawerski” z siedzibą w Warszawie z dnia 08.10.2022 r. w sprawie przeznaczenia nadwyżek bilansowych Spółdzielni za lata 2019, 2020, 2021.
- Sprawy wniesione.
- Zamknięcie obrad.
INFORMACJE
Zgodnie z art. 8³ ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych i § 66 Statutu Spółdzielni, Zarząd informuje że:
- projekty uchwał, które będą przedmiotem obrad zostaną wyłożone w siedzibie Spółdzielni na 21 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia,
- każdy członek Spółdzielni ma prawo do zapoznania się z ww. dokumentami,
- członkowie Spółdzielni mają prawo zgłaszać projekty uchwał i żądania umieszczenia oznaczonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia w terminie 15 dni przed dniem posiedzenia (projekt uchwały musi być poparty przez co najmniej 10 członków),
- projekty uchwał zgłoszone przez członków zostaną wyłożone w siedzibie Spółdzielni na 14 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia,
- członek Spółdzielni ma prawo zgłaszania poprawek do projektów uchwał, nie później niż na 3 dni przed posiedzeniem Walnego Zgromadzenia,
- Walne Zgromadzenie podejmuje uchwały jedynie w konkretnych, oznaczonych sprawach, zgodnie z zatwierdzonym przez to Zgromadzenie porządkiem obrad.
Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości niezbędnego do otrzymania mandatu do głosowania.